Správa oprav
a reklamací

Komu je toto řešení určeno?

Nadstavba systému Signys - Opravy a servis - poskytuje možnost zpracovávání agendy ve společnostech, poskytujících záruční i pozáruční servisní služby. Modul je vhodný i pro společnosti, které potřebují evidovat a zpracovávat dodavatelské reklamace a servis.

Řízení servisu

Servis řeší a eviduje jak zákaznické opravy z pohledu materiálu, služeb, tak evidenci času servisních techniků, opakující se opravy a reklamace, typy chyb atd. Pro pravidelný servis zařízení je možné evidovat zařízení včetně termínů, prohlídek a výsledků a plánovat další servis.

Analýzy

Servisní zakázky je možné vyhodnocovat podle různých kritérií – termíny, zákazníci, výrobky, závady, servisní technici, čas atd.

Propojení

Servis je přímo provázán s obchodními evidencemi společnosti a dochází tak pouze jedenkrát k zadávání potřebných údajů.

Mám zájem o více informací!

Výhody tohoto řešení

  • příjem zařízení do servisu se všemi evidenčními náležitostmi
  • možnost opravy výrobku, který není v sortimentu společnosti
  • přidělení servisního technika na konkrétní opravy
  • evidence náhradních dílů na opravu včetně výrobních čísel
  • evidence vykázané práce přímo na protokolu
  • opakované reklamace – opravy
  • evidence servisovaného výrobku u dodavatele
  • možnost výměny servisované položky
  • možnost účtování servisních listů
  • evidence a analýzy závad
Tel.: 493 544 490