Pobočkové uspořádání v informačním systému Signys je navrženo pro společnosti, které mají několik oddělených pracovišť (prodejny, účtárna, centrála atd.) a potřebují pracovat se systémem i na těchto provozovnách. Při pobočkovém uspořádání společnosti je systém Signys® možno provozovat na všech pobočkách v plném nebo částečném nasazení modulů - např. pouze skladové evidence, prodeje, účetnictví atd. Data mezi jednotlivými pobočkami jsou automatizovaně aktualizována podle zadaných pravidel uživatele.
Práce na jednotlivých oddělených pracovištích se systémem může být buď on-line nebo formou přenosu (replikace) dat mezi pobočkami. Obě řešení respektují specifika poboček jako konfigurace systému, oddělené evidence, vlastní přístupová práva, tiskové výstupy atd.
Při této variantě jsou provozovny neustále propojeny přes internet. Veškerá práce probíhá na serveru v jedné z provozoven a další pobočky přistupují na tento server.
Při replikaci dat jsou údaje mezi pobočkami automatizovaně sehrávány přes internet bez nutnosti uživatelských dávek pro přenos dat. Každá prodejna/pobočka pracuje se svým vlastním programem Signys na svém počítači, nezávisle na dalších pobočkách. Přenos dat probíhá přes internet ve zvolených časových intervalech (jednotky sekund). V případě výpadku internetového spojení pracují prodejny/pobočky bez omezení nezávisle na sobě a data jsou automaticky sehrána při dalším spojení. Data, která budou sehrávána, se specifikují podle potřeb uživatele.