Informační
systém Signys®
Díky modularitě a vysoké funkčnosti informačního systému Signys® je možné jeho nasazení v široké škále malých a středních společností. Řešení naprosto respektují požadavky daného oboru a jsou dále rozvíjena o specifické potřeby konkrétních uživatelů.
Co Vám Signys® nabízí?
- Obecné
- Sklad
- WMS
- Obchod
- Finance a účetnictví
- Řízení firmy
- Servis
- Výroba
- BI
Informační systém Signys Professional je určený ke komplexní evidenci a řízení malých a středních obchodních a výrobních firem. Obsahuje veškeré nástroje pro precizní zpracování firemních agend a poskytuje ucelený přehled o chodu firmy. Přehlednost, rychlý přístup k informacím, vysoká stabilita a bezpečnost patří mezi základní pilíře systému Signys®.
Systém Signys® je navržen tak, aby kopíroval provoz společnosti včetně běžných situací, které v praxi nastávají a aniž by přitom uživatele zatěžoval nadbytečnými úkony. Uživateli tak přináší ulehčení při práci s obchodní, skladovou, výrobní a ekonomickou agendou a navíc poskytuje důležité informace pro další činnost a manažerská rozhodování. Ovládání systému je standardně myší i plnohodnotně klávesnicí. Signys® je maximálně přizpůsobivý uživateli i po vizuální stránce. Veškeré agendy se ovládají shodně a samozřejmostí je současná práce v několika agendách najednou s možností podle potřeby vyvolávat jednu agendu ze druhé. Samotný provoz systému může probíhat jak na vlastním serveru v provozovně uživatele, tak i v cloudu.
- intuitivní grafické rozhraní
- modularita systému
- výkon systému nezávislý na počtu záznamů
- sdílení dat mezi pobočkami a vzdálenými pracovišti
- exporty do jiných formátů
- import kmenových dat podle potřeb uživatele
- excelentně propracovaný cenový a slevový systém
- detailní nastavování přístupových oprávnění
- mobilní aplikace pro práci v terénu
- individuální přístup k potřebám uživatele
- krátká doba zavedení systému
- profesionální podpora systému
- přizpůsobení pracovním postupům uživatele
- neomezený počet záznamů
- plnohodnotný provoz v počítačové síti
- přímá vazba na internet a Microsoft Office
- provoz na serveru uživatele nebo v cloudu
- volba platformy pro server - Windows, Linux
- zabudovaný generátor tiskových sestav
- on-line mobilní terminály na skladě
- on-line internetový obchod
- použité technologie jsou zárukou dalšího vývoje
- oborová řešení, zákaznické úpravy
- systém přesahující hranice své cenové kategorie
V čem je informační systém Signys® unikátní?
-
Konfigurace
Systém lze nakonfigurovat podle požadavků uživatele, takže uživatel pracuje pouze s moduly, které pro chod své společnosti potřebuje. IS Signys Professional je velice variabilní a disponuje množstvím doplňků a nadstaveb. Zároveň jsou prováděny úpravy podle požadavků zákazníka. Systém disponuje mj. rozsáhlým slevovým systémem, rezervacemi zboží, mobilními čtečkami pro práci na skladě, uživatelskými analýzami a exporty, rozsáhlými finančními, obchodními a manažerskými analýzami, OLAP analýzami. V IS Signys Professional je možné vést neomezený počet agend, poboček a uživatelů, umožňuje řešit problematiku výměny dat mezi centrálou a pobočkami, možnost on-line vzdálené práce pomocí internetu atd.
-
Aktualizace
Aktualizace systému Signys Professional (legislativní, funkční) jsou první 3 měsíce po nasazení systému součástí ceny. V dalších obdobích si může uživatel zajistit automatické aktualizace vždy po uvolnění sepsáním Smlouvy o aktualizacích. Zároveň jsou zasílány informace ohledně nových verzí IS Signys® a na webových stránkách dodavatele má každý uživatel k dispozici vlastní oblast pro nové verze a potřebná data, předávaná mezi uživatelem a dodavatelem (např. tiskové sestavy atd.). V souvislosti s uvolněním nové verze je uživatelům nabízena možnost proškolení pracovníků na novinky systému, event. pomoc při zavádění nových funkcí, modulů atd.
-
Zákaznická podpora
Uživatelům informačního systému Signys® je poskytována technická podpora IS Signys® jak telefonická, tak e-mailová. Při zprovozněné dálkové administraci je možno některé úkony a podporu provádět přímo na datech uživatele bez nutnosti výjezdu. Samozřejmě je možno dojednat s dodavatelem vždy v případě potřeby uživatele osobní konzultace. Tyto osobní konzultace mohou být prováděny jak v místě dodavatele, tak uživatele. Jedná se zpravidla o školení, konfiguraci systému, analýzu dat, sestavení pracovních činností atd.
-
Bezpečnost systému
Robustní přístupová oprávnění k jednotlivým modulům, evidencím, položkám a funkcím. Implementace uživatelských rolí, tzn. množiny oprávnění pro vybrané okruhy činností - skladník, účetní, obchod atd. Systém kontroluje logiku a správnost vložených údajů, uživatel nemá fyzicky přístup k centrální databázi, vysoká stabilita vhodná pro systému typu 7x24, data uložena na SQL serveru. integrita a provázanost vložených údajů je zajištěna přímo na úrovni databázového serveru.
Mějte o skladu přehled
Skladový systém Signys nabízí uživateli perfektní a dokonalý přehled o skladových zásobách a efektivní práci se skladem. Skladová evidence je úzce provázána s obchodní částí systému a nabízí široké možnosti práce se zbožím z hlediska doplňujících údajů ke zboží. Systém Signys obsahuje rozšířené funkce pro automatizaci rutinních procesů při práci se skladem.
Čtečky čárového kódu, mobilní řízení skladů
- mobilní skladník pro efektivní práci na skladě
- veškeré operace on-line
- stacionární i mobilní pracoviště
- příjem, výdej, převod, kontrola při expedici, inventury
- rozvoz zboží a potvrzování převzetí zásilek včetně platby
Analýzy a vyhodnocování
- skladové pohyby, inventury, obraty, analýzy stavů, měsíční obraty
- prodeje TOP 10, ležáky a podobně
- přes produkty, partnery, v čase, podle zisku - čísla, grafy
- optimalizace skladových zásob - ABC-XYZ analýza
- analýza obrátkovosti
- možnost tisku, exportu, grafického zobrazení, možnost využití BI
Sklad v IS Signys
- kontrolní mechanismy pro příjem a výdej
- minimální a maximální stavy
- rezervace zboží
- výrobní čísla, expirace, šarže, velikosti, barvy
- automatizovaný návrh objednávek k dodavateli
- dodavatelské ceníky
- podrobné analýzy pohybů, nákupů, partnerů, zisků
- hromadné vystavování dokladů
- libovolné množství skladů včetně konsignačních
- adresné sklady
- čárové kódy, mobilní skladník
- okamžité informace o obratech, nedodaném zboží
- tuzemské a zahraniční nákupy a prodeje
- dynamické stanovování minimálních a maximálních stavů
- automatizace rutinních procesů
- manažerské nadstavby
Řízené sklady v IS Signys
WMS – řízené sklady v IS Signys – umožňují aktivní a efektivní řízení skladového hospodářství ve firmě. Jedná se o rozšiřující on-line submodul systému Signys, který je přímo napojen na skladové hospodářství a obchodní část systému Signys. Spolu s on-line skladovou aplikací Signys Logistics uživateli nabízí kompletní řešení WMS systému pro automatizaci a řízení skladových operací a procesů.
Řešení je určeno pro všechny obchodní a výrobní společnosti, které mají požadavky na efektivní zpracování procesů nákupu, příjmů, zaskladnění, zrychlení vychystávání požadavků, expedici a inventarizaci – a to vše s optimalizací úkonů k tomu potřebných.
Zavedením WMS Signys se docílí vedení a řízení skladu s omezením chybovosti, zjednodušení práce a procesů ve skladě a zrychlení vychystávání požadavků. WMS Signys zvyšuje efektivitu skladníků odstraněním nadbytečných činností.
Veškerá data jsou na jednom místě, všechny submoduly jsou vzájemně propojené, on-line a součástí jednoho systému. Uživatel pracuje s jednou aplikací – systémem Signys.
Procesy
- kompletní informace o zboží, skladových pozicích, položkách, partnerech a podobně - vždy online!
- vyhodnocování zaplněnosti skladové pozice
- aktuální stav objednávek vzhledem k zaskladnění
- automatizace příjmu a výdeje zboží s ohledem na skladové požadavky
Skladové lokace, mapy skladů
- podpora dynamických skladových pozic
- výdej zboží bere v úvahu skladové lokace a jejich prioritu
- vykreslování fyzické zaplněnosti skladu s barevným rozlišováním
Expirace, šarže, zdravotnické kódy
- podpora napříč všemi operacemi
- zpracování expirací, šarží, výrobních čísel a dalších identifikátorů
- UDI a HIBC kódy
- plná podpora v aplikaci Signys Logistics
- zpětné trasování konkrétní šarže
Expedice, rozvozy
- různé druhy expedičního procesu - víceúrovňové kontroly
- napojení na rozvozy - vlastní i externí (tuzemské dopravní služby bez potřeby dalších aplikací)
- možnost propojení s plánovacím trasovacím systémem
Aktivita operátorů
- sledování aktivit jednotlivých operátorů a operací v reálném čase
Balicí jednotky
- skladová evidence balení v různých množství
WMS Signys
- přesná evidence skladových míst včetně nosnosti, rozměrů
- navádění na skladová místa pomocí čteček (mobilních terminálů)
- možnost více skladů, hal, regálů, skladových míst
- aktivita skladníků v návaznosti na práci s mobilními čtečkami
- okamžitá dostupnost o stavu zásob na konkrétním skladovém místě, regále
- automatizace příjmu a výdeje
- grafické zobrazení hal a skladových míst
- zobrazení obsazenosti jednotlivých skladových míst
- vyhledání konkrétní položky na skladových pozicích
- celková obsazenost skladu (graficky + číselně) – on-line zobrazení
- kontrola balení při příjmu a expedici
- automatická komunikace s dopravci a tvorba zásilek
Ovládněte obchodní procesy
Obchodní systém Signys umožňuje efektivní vystavování a zpracování obchodních dokladů, vykrývání zákaznických požadavků a práci s partnery. Splňuje požadavky jak pro velkoobchodní, tak maloobchodní prodej. Součástí je rozsáhlá cenotvorba pro zboží i pro partnery. Při obchodování jsou uživateli nabízeny detailní informace a analýzy pro rozhodování – přes partnera, přes zboží, přes čas. Systém Signys obsahuje rozšířené funkce pro automatizaci rutinních procesů ve zpracování obchodních dokladů.
Velkoobchodní prodej
- podpora tuzemských i zahraničních měn
- rozsáhlé možnosti cenotvorby: více cenových hladin, individuální ceníky, akční ceny a další
- kontrola platební morálky, blokace neplatičů
- historie prodejů a cen zákazníka při pořizování dokladů
- podpora věrnostních programů a elektronické odesílání dokladů
- sběrná a souhrnná fakturace, odběrná a fakturační místa
Práce s partnery
- evidence detailních údajů: splatnost, slevy, kredit, fakturace
- propojení s ARES, insolvenčním rejstříkem a registrem DPH
- analýzy finanční, položkové a dokladové
- kontrola platební morálky a možnost blokace partnerů
- zobrazení partnerů v mapových podkladech
- adresář s funkcemi pro vyhodnocování odběratelů, např. TOP 10
Maloobchodní prodej
- propojení se skladovou evidencí a pokladními periferiemi
- možnost použití dotykového displeje nebo čteček čárového kódu
- rychlé vystavování dokladů a intuitivní ovládání
- podpora zákaznických karet a bonusových systémů
- podpora EET
- kompletní evidence prodejek s možností dalších analýz
- propojení na platební terminály
Hromadné tvorby dokladů
- automatické vystavení dodacích listů a faktur z objednávek
- hromadné rezervace zboží a informace o dostupnosti
- dávkové odesílání e-mailů o expedici s doklady v různých formátech
- podpora rutinních procesů: přeceňování, změny číselníků
- automatizace fakturace a expedice zboží
Dealerský prodej
- možnost práce dealerů v centrále i terénu
- evidování obchodních případů podle konkrétního dealera
- vyhodnocování výkonu a příprava podkladů pro odměňování
- přímé napojení na systém objednávek a fakturace
Dopravní služby
- tvorba štítků a svozových listů pro dopravní společnosti
- automatické odesílání e-mailů o expedici s odkazem na sledování
- propojení dokladů zásilek s fakturací a dodacími listy
- podpora široké škály dopravních služeb (Česká pošta, PPL, DPD, GLS, Zásilkovna aj.)
- podpora vlastního rozvozu přes Signys Logistics včetně napojení na systém plánování tras
Analýzy a vyhodnocování
- operativní analýzy: zisk, prodejnost, TOP produkty a zákazníci
- možnost uložení vlastních analýz a jejich export
- vyhodnocování podle časových intervalů nebo skupin
- přístup přes analytický nástroj Signys BI nebo pokročilé analýzy díky podpoře Power BI
- tvorba tiskových výstupů a datových exportů
Obchod v IS Signys
- kontroly cen při prodeji
- maloobchodní prodej s napojením na pokladní periferie
- množstevní a obratové slevy
- individuální ceníky a slevy partnera
- kredity partnerů, věrnostní programy
- okamžité informace o obratech, nedodaném zboží
- podpora dealerského prodeje
- integrace Google map pro zobrazení, navigaci, trasování
- ceny i v cizích měnách
- hromadná fakturace, rezervace, korespondence
- manažerské nadstavby
- velkoobchod, maloobchod
- rozsáhlý slevový systém, sortimentní slevy
- akční ceny, výprodeje
- sledování platební morálky odběratelů, blokace neplatičů
- rezervace zboží včetně hromadných
- odběrná místa, pobočky
- podrobné analýzy prodejů, partnerů, zisků, v čase
- tuzemské a zahraniční doklady
- hromadné přepočty prodejních cen
- napojení na dopravní společnosti
Převezměte kontrolu nad čísly
Tak jako lze systém Signys použít pro vedení skladového hospodářství, lze jej použít i pro pořizování a evidenci finančních dokladů a jejich účtování, ať již s návazností na skladové hospodářství či zcela samostatně. Účtování je velice efektivní a jeho propracovanost nabízí uživatelům vysoký komfort práce. Účtování dokladů je přehledné a zároveň jeho propracovanost splňuje nároky na precizní účetní výkaznictví – hodnověrné, srozumitelné, srovnatelné a správné.
Závazky a pohledávky
- pořizování dokladů přímo v návaznosti na skladové doklady
- možnost vytváření dokladů ručně bez návaznosti na sklad
- široké možnosti vyhledávání a třídění dokladů
- analýzy z pohledu odběratelů a dodavatelů
- sledování platební morálky a tvorba upomínek
- volitelné tiskové výstupy a exporty
Platby
- zpracování tuzemských i zahraničních plateb
- promítání plateb do dokladů a platební morálky odběratelů
- podpora celkových, částečných i opakovaných plateb
- elektronická komunikace s bankami
- automatické průběžné denní bankovní výpisy
Účetnictví
- minimalizace rutinní práce při účtování
- podpora fiskálního roku a nákladového účetnictví ve více úrovních
- efektivní práce při uzávěrkách a formálních kontrolách údajů
- možnost dohledávání a analýz účetních dokladů
- plná provázanost s ostatními moduly systému
Finance a účetnictví v IS Signys
- všechny evidenční moduly v tuzemské a zahraniční měně
- detailní sledování jednotlivých plateb
- elektronické odesílání pohledávek
- vytváření přiznání k DPH a ESL, Intrastat
- automatické i dávkové účtování, předkontace
- nákladové účetnictví ve více úrovních - zakázky, střediska
- libovolné množství evidenčních řad
- podpora fiskálního roku rozdílného od kalendářního roku
- částečné platby, přeplatky
- možnost uzamykání finančních a účetních období
- elektronická podání
- účtování podle položek na dokladech
- cizojazyčné účetní výstupy
- analýza účetnictví pro potřeby managementu a auditu
Chopte se řízení provozu
Moduly informačního systému Signys, určené pro řízení firmy, umožňují managementu společnosti analyzovat data, finance, uskutečněné obchodní případy a na základě této zpětné vazby plánovat další rozhodnutí a aktivity. Pro řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery lze zaznamenávat plánované i uskutečněné činnosti, tyto činnosti vyhodnocovat a zároveň k nim evidovat potřebné dokumenty, smlouvy a jednotlivé projekty – a to jak přímo v IS Signys, tak pomocí mobilních aplikací.
CRM – Řízení vztahů se zákazníky
- evidence obchodních aktivit u partnera
- plánování schůzek a jejich vyhodnocování
- přiřazení obchodních dokumentů, smluv a dalších materiálů k partnerovi
Mobilní CRM – Signys Mobile
- on-line aplikace pro manažery a obchodní zástupce
- napojení na obchodní, skladovou a finanční část IS Signys
- provádění operací v reálném čase
- okamžitý přístup k údajům o partnerovi, platební morálce, produktech, cenách, skladových zásobách a dokumentech
- evidence obchodních aktivit, úkolů a statistik
BI – Business Intelligence
- nadstavba IS Signys pro vyhodnocování aktuálních dat
- okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti přímé práce s IS Signys
- přístup přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení
- on-line analýzy, reportingy, seznamy a doklady
Vyhodnocování, reporting
- analýzy dat napříč firemními daty v číselné a grafické formě
- OLAP analýzy přizpůsobitelné uživatelským potřebám
- automatizace opakujících se reportů
- možnost zasílání výstupů přímo do e-mailu
Správa dokumentů
- evidence dokumentů souvisejících s obchodním partnerem
- správa dokumentů a obrázků vztahujících se ke zboží
- vedení smluv a dalších materiálů partnerů
- plně podporovaná kategorizace a uživatelské zatřídění
Řízení firmy v IS Signys
- on-line business intelligence
- mobilní aplikace
- vyhodnocování aktivit u partnera i podle zaměstnanců
- OLAP analýzy dostupné v každém modulu systému
- dokumenty a smlouvy partnera
- vyhodnocování dat číselně, graficky
- individuální reporting
- plánování schůzek s partnery
- evidence obchodních aktivit u partnera
- dokumenty k libovolnému dokladu v systému
Řiďte servis optimálně
Modul Servis v systému Signys řeší servisní aktivity společnosti. Slouží k evidenci a zpracování reklamací, oprav a pravidelného servisu. Evidují se zde záruční, pozáruční, interní, event. další typy oprav. Společnost může servisovat zařízení bez ohledu na zdroj prodeje.
Servisní zásahy
- sledování vykonané práce u servisní zakázky
- práce při pozáruční opravě vstupuje do fakturace
- evidence servisního technika, času začátku a konce práce
- sledování čistého času opravy u zařízení
- vše online i z mobilní aplikace Signys Mobile
- dokumentace - fotky, protokoly a podobně
- možnost plánování výjezdů na jednotlivé techniky
Měřicí protokoly
- zpracování analytických protokolů pro revize a metrologii
- zadání naměřených údajů do protokolu
- vyhodnocení parametrů zařízení a nastavení stavu protokolu
Sklad
- sledování výrobků a náhradních dílů na servisním skladě
- řešení reklamací výměnou zboží s provázáním na skladovou evidenci
- možnost vlastních autoskladů servisních techniků
- spolupráce se skladovou aplikací Signys Logistics
Analýzy a vyhodnocování
- vyhodnocování servisních zakázek podle termínů, zákazníků, výrobků, závad, techniků a dalších kritérií
- možnost uložení uživatelských analýz
- tvorba tiskových výstupů a exportů
- přístup k zakázkám a analýzám přes nástroj Signys BI nebo Power BI
- náhled na zakázky a práce v terénu pro servisní techniky
Řízení servisu v IS Signys
- záruční a pozáruční servis
- metrologické protokoly
- pravidelní návštěvy
- výměna zboží
- vyhodnocování závad, četností oprav
- sledování zařízení podle výrobních čísel
- plánování pravidelného servisu (revize, PBTK, licence...)
- zaznamenávání servisních zásahů
- výstupní protokoly
- servisní sklad
- vyhodnocování servisních techniků
- historie servisních zásahů
Roztočte kola výroby
Výrobní informační systém Signys® je určen k evidenci, podpoře řízení, plánování a analýze činností probíhajících během výrobního procesu. Výroba v IS Signys podporuje požadavky norem ISO.
Výrobní informační systém Signys může být používán v rozsahu od malé výroby (průběh výrobku skladem s vazbou na zakázku bez nároků na normy, plánování a ostatní evidence výroby) až po velké výrobní řešení (kompletní řízení výroby – normování, předvýrobní a výrobní kalkulace, návrh materiálových požadavků, hlášení neshodné výroby, odvody výrobních operací atd.).
-
Typy výroby
Výroba může být vedena jako kusová, zakázková, malosériová, sériová, hromadná apod. Výrobní podnik může být v IS Signys® členěn na pobočky, divize a v rámci divizí na střediska.
-
Technická příprava výroby
Technická příprava výroby je základním subsystémem modulu Výroba. Podporuje a eviduje činnosti související s konstrukcí výrobku, se stanovením způsobu jeho výroby, s evidencí dokumentace a se zpracováním změn a odchylek při výrobě.
-
Řízení výroby a nákupu
Výrobní informační systém Signys umožňuje uživateli detailní sledování a řízení výroby včetně materiálového zásobování. Sledování výroby může být jak materiálové, tak po operacích a probíhá od výrobní zakázky či vyráběného produktu až po průběžné a konečné výrobní náklady.
Výroba a TPV Signys
- kusová, zakázková, malosériová, sériová výroba
- práce se šaržemi, expiracemi a výrobními čísly
- operativní a výrobní kalkulace
- odvody výrobních dávek částečné či celé
- detailní sledování průběhu výroby, stavu výrobní zakázky
- podklady pro mzdy
- analýzy výrobních nákladů
- zpracovávání materiálových požadavků výroby
- účtování v průběhu výroby, rozpracované výroby
- evidence vícestupňových kusovníků
- kooperace, polotovary
- uživatelsky definované kalkulační vzorce
- sledování dávky, kalkulací
- odvody výrobních operací po pracovnících
- změnové řízení, odchylky, analytické protokoly
- časové a finanční analýzy výrobních operací
- provázání s obchodní částí IS Signys
Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!
Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...
Vyhodnocujte svá firemní data
Signys® BI je nadstavba informačního systému Signys, která umožňuje uživateli vyhodnocovat aktuální data jeho firemního systému a dává okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti práce přímo s informačním systémem Signys.
Nástroj je tak vhodný jak pro vedení firmy, tak jej lze využívat i pro obchodní zástupce (informace o partnerovi, záznamy návštěv, informace o odběrech, zboží atd.) či např. servisní techniky (přehled o zakázkách, výjezdech atd.).
-
On-line přístup
Přístup do Signys BI je možný přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení, připojeného k internetu. Uživatel nahlíží na svá data on-line – veškeré analýzy, reportingy, seznamy, doklady jsou aktuální.
-
Sada výchozích analýz ze všech oblastí IS Signys
V základní instalaci jsou uživateli nabídnuty analýzy ze všech standardně používaných oblastí IS Signys, a to formou dat i grafických výstupů - základní firemní přehled, prodeje, finance, sklady, objednávky přijaté, vydané, účetnictví, výroba.
-
Individuální rozšiřování a úpravy
Firemní data mohou být uživateli prezentována jak za celou firmu, tak za jednotlivá oddělení, střediska, pracovníky, typy dokladů, porovnání s cíli atd. Analýzy a jejich struktura jsou neomezené a závisí na požadavcích uživatele. Analýzy Signys BI je možné dále rozšiřovat o individuální pohledy na data podle potřeb společnosti (produktové analýzy, obraty zboží, skladové zásoby, dealerské analýzy, analýzy za střediska, dokladové, účetní, cash-flow, výrobní atd.). Analýzy je možné provádět i v měsíčních či ročních srovnáních, porovnání s cíli – datově i s vykreslením do grafů.
-
Konsolidace dat z více zdrojů
Výstupy mohou být prezentovány z více datových zdrojů – a to nejen databází IS Signys (více právních subjektů uživatele, Signys obchod a Signys mzdy), ale i sloučením podkladů z datových souborů – např. podklady v excelu (plány atd.).
Signys BI
- on-line dostupnost dat
- přístup přes webový prohlížeč
- přístupová práva
- responzivní design
- provázání s mobilní aplikací
- výchozí sada analýz ze všech oblastí IS Signys
- individuální rozšiřování a úpravy
- analýzy formou dat a grafů
- grafické úpravy vzhledu
- konsolidace dat z více zdrojů
Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!
Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...