Moduly

Opravy, reklamace

Modul Reklamace a Opravy v systému Signys řeší servisní aktivity společnosti. Slouží k evidenci a zpracování odběratelských (zákaznických) a dodavatelských reklamací a oprav. Evidují se zde jak záruční, tak pozáruční, interní, event. další typy oprav.

V modulu servisu lze řešit jak příjem a realizaci zákaznických oprav, tak evidenci času servisního technika, výměny zboží a tvorbu příslušných dokladů k servisní zakázce – pokladní doklad či faktura.

Veškeré výrobky, které jsou sepisovány, mohou být sledovány na zvláštním reklamačním skladě se všemi náležitostmi. Odběratelské a dodavatelské reklamace / opravy mohou být odděleny jak číselně, tak evidenčně.

Jednotlivé doklady, které v servisu vznikají, jsou navzájem svázány. Kdykoliv je tedy možno jednoduše nahlédnout do průběhu reklamace / opravy. Výdej materiálu a náhradních dílů, spojený s reklamací či opravou, vstupuje do pohybů zboží. U servisní zakázky lze také sledovat vykonanou práci, která v případě pozáruční opravy vstupuje do fakturace.

Při opakovaných servisních zakázkách systém Signys umožňuje kopii a provázání těchto servisních listů.

Všechny typy servisních zakázek lze sledovat z hlediska:

  • termínů
  • výrobku
  • typu opravy
  • způsobu vyřízení
  • závady
  • servisního technika a provedených prací na zakázce
  • obchodního partnera
  • a dalších doplňujících údajů

Reklamace (záruční i pozáruční) lze řešit i výměnou zboží s přímým provázáním na skladovou evidenci.

Hlavní vlastnosti modulu

  • příjem zařízení do servisu se všemi náležitostmi (odkazy na doklady, výrobní čísla, příslušenství ke zboží, detailní popis závady, navrhovaný způsob řešení, v případě opravy stanovení předběžné ceny atd.)
  • možnost opravy i výrobku, který není v sortimentu společnosti
  • přidělení servisního technika na konkrétní opravy
  • při vyřizování servisní zakázky možnost vyskladňování náhradních dílů včetně evidence výrobních čísel
  • možnost evidence záznamů o servisní činnosti přímo na dokladu
  • možnost evidence zasílací adresy
  • ukončení servisní zakázky s příslušným protokolem a stanovením daných parametrů - stav reklamace / opravy, způsob ukončení, termíny, osoby atd.
  • při opravě možnost vystavení faktury nebo pokladního dokladu přímo ze servisního listu včetně zachování cen partnera
  • řešení opakovaných reklamací / oprav
  • evidence servisovaného výrobku u dodavatele formou protokolu se všemi potřebnými náležitostmi včetně návaznosti na sklad
  • sledování průběhu položky
  • možnost výměny servisované položky za jinou
  • možnost příjmu servisované položky od dodavatele za jinou servisní listy lze také přímo účtovat
Mám zájem o více informací!
Tel.: 493 544 490