Opravy, reklamace
Modul Reklamace a Opravy v systému Signys řeší servisní aktivity společnosti. Slouží k evidenci a zpracování odběratelských (zákaznických) a dodavatelských reklamací a oprav. Evidují se zde jak záruční, tak pozáruční, interní, event. další typy oprav.
V modulu servisu lze řešit jak příjem a realizaci zákaznických oprav, tak evidenci času servisního technika, výměny zboží a tvorbu příslušných dokladů k servisní zakázce – pokladní doklad či faktura.
Veškeré výrobky, které jsou sepisovány, mohou být sledovány na zvláštním reklamačním skladě se všemi náležitostmi. Odběratelské a dodavatelské reklamace / opravy mohou být odděleny jak číselně, tak evidenčně.
Jednotlivé doklady, které v servisu vznikají, jsou navzájem svázány. Kdykoliv je tedy možno jednoduše nahlédnout do průběhu reklamace / opravy. Výdej materiálu a náhradních dílů, spojený s reklamací či opravou, vstupuje do pohybů zboží. U servisní zakázky lze také sledovat vykonanou práci, která v případě pozáruční opravy vstupuje do fakturace.
Při opakovaných servisních zakázkách systém Signys umožňuje kopii a provázání těchto servisních listů.
Všechny typy servisních zakázek lze sledovat z hlediska:
- termínů
- výrobku
- typu opravy
- způsobu vyřízení
- závady
- servisního technika a provedených prací na zakázce
- obchodního partnera
- a dalších doplňujících údajů
Reklamace (záruční i pozáruční) lze řešit i výměnou zboží s přímým provázáním na skladovou evidenci.
Hlavní vlastnosti modulu
- příjem zařízení do servisu se všemi náležitostmi (odkazy na doklady, výrobní čísla, příslušenství ke zboží, detailní popis závady, navrhovaný způsob řešení, v případě opravy stanovení předběžné ceny atd.)
- možnost opravy i výrobku, který není v sortimentu společnosti
- přidělení servisního technika na konkrétní opravy
- při vyřizování servisní zakázky možnost vyskladňování náhradních dílů včetně evidence výrobních čísel
- možnost evidence záznamů o servisní činnosti přímo na dokladu
- možnost evidence zasílací adresy
- ukončení servisní zakázky s příslušným protokolem a stanovením daných parametrů - stav reklamace / opravy, způsob ukončení, termíny, osoby atd.
- při opravě možnost vystavení faktury nebo pokladního dokladu přímo ze servisního listu včetně zachování cen partnera
- řešení opakovaných reklamací / oprav
- evidence servisovaného výrobku u dodavatele formou protokolu se všemi potřebnými náležitostmi včetně návaznosti na sklad
- sledování průběhu položky
- možnost výměny servisované položky za jinou
- možnost příjmu servisované položky od dodavatele za jinou servisní listy lze také přímo účtovat
Mám zájem o více informací!