Pro efektivní pořízení a zpracování zákaznických objednávek, které jsou pořízeny obchodními zástupci v terénu, nabízí systém Signys dvě řešení - on-line a off-line. Objednávky, které takto vzniknou u obchodních zástupců, jsou elektronicky předávány do centrály společnosti bez nutnosti přepisováni a úprav objednávek.
Při pořizování objednávek má obchodní zástupce k dispozici všechny potřebné údaje o obchodním partnerovi, jeho obraty, cenovou politiku atd. Ceny objednávaného zboží jsou tedy již nastaveny podle partnera. Objednávkový systém bere také v úvahu cenové akce, které jsou nastaveny v centrále společnosti, individuální ceníky partnerů, zalistované zboží atd. Obchodní zástupce nemusí vyhledávat platné ceníky a kontrolovat cenu partnera. Objednávka, kterou pořídí, je shodná s objednávkou, která by byla pořízena přímo v systému Signys.
V případě, že má obchodní zástupce právo změny prodejní ceny, může být v objednávkovém systému nastavena kontrola na prodejní cenu tak, aby byly dodržovány maximální slevové podmínky, dané centrálou.
V centrále jsou objednávky přijímány bez nutnosti zpětné kontroly a editace a jsou ihned připraveny k vykrytí. Vykrytí objednávek může být prováděno přímo v centrále s návazností na rozvoz pomocí dopravních služeb či vlastních zásobovacích aut nebo mohou být tyto objednávky podkladem pro přímý závoz zákazníků pomocí distribučního systému Signys.
Obchodní zástupce může navíc při pořizování objednávek či návštěvě zákazníka zadávat do systému poznámky k návštěvě, dodávce zboží atd.
Při použití on-line objednávkového systému Signys pořizuje obchodní zástupce zákaznické objednávky přes internetový prohlížeč. Po přihlášení do privátního objednávkového systému společnosti obchodní zástupce pořídí danému zákazníkovi objednávku, která je ihned zaznamenána do centrální databáze. Obsluha v centrále společnosti má tak k dispozici ihned aktuální data z terénu, stejně jako obchodní zástupce má okamžitě k dispozici aktuální data z centrály (změny v cenách zboží, platební morálce zákazníka atd).
On-line objednávkový systém je založen na používání zařízení typu notebook, netbook, tablet, smart phone atd.
Pro obchodní zástupce, u kterých nelze spoléhat na stálé připojení k internetu, je možné využívat off-line objednávkový systém. Tento systém je založen na dávkovém přenosu dat mezi obchodním zástupcem a centrálou. Obchodní zástupce má k dispozici data o partnerovi, jeho objednávkách, pohledávkách, stavu skladu, cenách zboží, slevách atd. Při pořizování objednávek jsou dodržovány všechny funkce systému Signys. Doklady tedy vznikají datově stejně, jako by vznikaly přímo v systému Signys. Takto vytvořené doklady je možné v terénu i tisknout. Vystavené doklady jsou při spojení s centrálou přenášeny do systému Signys.
Objednávky jsou pořizovány pomocí aplikace v zařízeních se systémem Android.
Mám zájem o více informací!