Skip to content Skip to footer

Účetní
informační systém

Komu je toto řešení určeno?

Díky možnosti systému Signys® pracovat s více fyzickými subjekty a manuální možností zadávání finančních dokladů je systém vhodný i pro auditorské a účetní firmy, které zpracovávají účetnictví samostatně či vzdáleně v systému Signys u klienta.

  • Evidence více subjektů

    V systému probíhá zpracovávání finančních dokladů pro nadefinované účetní subjekty při stálém spuštění systému, ve kterém se pouze přepne jiný fyzický subjekt. Každý finanční subjekt má svá samostatná nastavení.

  • Externí účetnictví

    Při externím zpracovávání účetnictví je možné využívat i přenos dat (replikaci) z daného subjektu do účetní společnosti a zpět nebo přímý přístup účetní společnosti do obchodních a finančních evidencí subjektu a jejich přímé účtování.

  • Optimalizace zpracování

    Pořizování a práce s finančními a účetními doklady je optimalizována pro rutinní zpracování včetně rychlého dohledávání dokladů, údajů a kontrolních mechanismů.

Výhody tohoto řešení

Přesvědčte se sami...

Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!

Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...