Skip to content Skip to footer

Správa oprav
a reklamací

Komu je toto řešení určeno?

Nadstavba systému Signys – Opravy a servis – poskytuje možnost zpracovávání agendy ve společnostech poskytujících záruční i pozáruční servisní služby. Modul je vhodný i pro společnosti, které potřebují evidovat a zpracovávat dodavatelské reklamace a servis.

  • Řízení servisu

    Servis řeší a eviduje jak zákaznické opravy z pohledu materiálu, služeb, tak evidenci času servisních techniků, opakující se opravy a reklamace, typy chyb atd. Pro pravidelný servis zařízení je možné evidovat zařízení včetně termínů, prohlídek a výsledků a plánovat další servis.

  • Analýzy

    Servisní zakázky je možné vyhodnocovat podle různých kritérií – termíny, zákazníci, výrobky, závady, servisní technici, čas atd.

  • Propojení

    Servis je přímo provázán s obchodními evidencemi společnosti a dochází tak pouze jedenkrát k zadávání potřebných údajů.

Výhody tohoto řešení

Přesvědčte se sami...

Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!

Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...