Správa oprav
a reklamací
Komu je toto řešení určeno?
Nadstavba systému Signys – Opravy a servis – poskytuje možnost zpracovávání agendy ve společnostech poskytujících záruční i pozáruční servisní služby. Modul je vhodný i pro společnosti, které potřebují evidovat a zpracovávat dodavatelské reklamace a servis.
-
Řízení servisu
Servis řeší a eviduje jak zákaznické opravy z pohledu materiálu, služeb, tak evidenci času servisních techniků, opakující se opravy a reklamace, typy chyb atd. Pro pravidelný servis zařízení je možné evidovat zařízení včetně termínů, prohlídek a výsledků a plánovat další servis.
-
Analýzy
Servisní zakázky je možné vyhodnocovat podle různých kritérií – termíny, zákazníci, výrobky, závady, servisní technici, čas atd.
-
Propojení
Servis je přímo provázán s obchodními evidencemi společnosti a dochází tak pouze jedenkrát k zadávání potřebných údajů.
Výhody tohoto řešení
- příjem zařízení do servisu se všemi evidenčními náležitostmi
- přidělení servisního technika na konkrétní opravy
- evidence vykázané práce přímo na protokolu
- evidence servisovaného výrobku u dodavatele
- možnost účtování servisních listů
- možnost opravy výrobku, který není v sortimentu společnosti
- evidence náhradních dílů na opravu včetně výrobních čísel
- opakované reklamace – opravy
- možnost výměny servisované položky
- evidence a analýzy závad
Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!
Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...