Skip to content Skip to footer

Informační
systém Signys®

Díky modularitě a vysoké funkčnosti informačního systému Signys® je možné jeho nasazení v široké škále malých a středních společností. Řešení naprosto respektují požadavky daného oboru a jsou dále rozvíjena o specifické potřeby konkrétních uživatelů.

Co Vám Signys® nabízí?

Informační systém Signys Professional je určený ke komplexní evidenci a řízení malých a středních obchodních a výrobních firem. Obsahuje veškeré nástroje pro precizní zpracování firemních agend a poskytuje ucelený přehled o chodu firmy. Přehlednost, rychlý přístup k informacím, vysoká stabilita a bezpečnost patří mezi základní pilíře systému Signys®.

Systém Signys® je navržen tak, aby kopíroval provoz společnosti včetně běžných situací, které v praxi nastávají a aniž by přitom uživatele zatěžoval nadbytečnými úkony. Uživateli tak přináší ulehčení při práci s obchodní, skladovou, výrobní a ekonomickou agendou a navíc poskytuje důležité informace pro další činnost a manažerská rozhodování. Ovládání systému je standardně myší i plnohodnotně klávesnicí. Signys® je maximálně přizpůsobivý uživateli i po vizuální stránce. Veškeré agendy se ovládají shodně a samozřejmostí je současná práce v několika agendách najednou s možností podle potřeby vyvolávat jednu agendu ze druhé. Samotný provoz systému může probíhat jak na vlastním serveru v provozovně uživatele, tak i v cloudu.

V čem je informační systém Signys® unikátní?

  • Konfigurace

    Systém lze nakonfigurovat podle požadavků uživatele, takže uživatel pracuje pouze s moduly, které pro chod své společnosti potřebuje. IS Signys Professional je velice variabilní a disponuje množstvím doplňků a nadstaveb. Zároveň jsou prováděny úpravy podle požadavků zákazníka. Systém disponuje mj. rozsáhlým slevovým systémem, rezervacemi zboží, mobilními čtečkami pro práci na skladě, uživatelskými analýzami a exporty, rozsáhlými finančními, obchodními a manažerskými analýzami, OLAP analýzami. V IS Signys Professional je možné vést neomezený počet agend, poboček a uživatelů, umožňuje řešit problematiku výměny dat mezi centrálou a pobočkami, možnost on-line vzdálené práce pomocí internetu atd.

  • Aktualizace

    Aktualizace systému Signys Professional (legislativní, funkční) jsou první 3 měsíce po nasazení systému součástí ceny. V dalších obdobích si může uživatel zajistit automatické aktualizace vždy po uvolnění sepsáním Smlouvy o aktualizacích. Zároveň jsou zasílány informace ohledně nových verzí IS Signys® a na webových stránkách dodavatele má každý uživatel k dispozici vlastní oblast pro nové verze a potřebná data, předávaná mezi uživatelem a dodavatelem (např. tiskové sestavy atd.). V souvislosti s uvolněním nové verze je uživatelům nabízena možnost proškolení pracovníků na novinky systému, event. pomoc při zavádění nových funkcí, modulů atd.

  • Zákaznická podpora

    Uživatelům informačního systému Signys® je poskytována technická podpora IS Signys® jak telefonická, tak e-mailová. Při zprovozněné dálkové administraci je možno některé úkony a podporu provádět přímo na datech uživatele bez nutnosti výjezdu. Samozřejmě je možno dojednat s dodavatelem vždy v případě potřeby uživatele osobní konzultace. Tyto osobní konzultace mohou být prováděny jak v místě dodavatele, tak uživatele. Jedná se zpravidla o školení, konfiguraci systému, analýzu dat, sestavení pracovních činností atd.

  • Bezpečnost systému

    Robustní přístupová oprávnění k jednotlivým modulům, evidencím, položkám a funkcím. Implementace uživatelských rolí, tzn. množiny oprávnění pro vybrané okruhy činností - skladník, účetní, obchod atd. Systém kontroluje logiku a správnost vložených údajů, uživatel nemá fyzicky přístup k centrální databázi, vysoká stabilita vhodná pro systému typu 7x24, data uložena na SQL serveru. integrita a provázanost vložených údajů je zajištěna přímo na úrovni databázového serveru.

Mějte o skladu přehled

Skladový systém Signys nabízí uživateli perfektní a dokonalý přehled o skladových zásobách a efektivní práci se skladem. Skladová evidence je úzce provázána s obchodní částí systému a nabízí široké možnosti práce se zbožím z hlediska doplňujících údajů ke zboží. Systém Signys obsahuje rozšířené funkce pro automatizaci rutinních procesů při práci se skladem.

Skladová evidence

Rozlišující údaje o zboží

Čtečky čárového kódu, mobilní řízení skladů

Zásobování

Analýzy a vyhodnocování

Sklad v IS Signys

Řízené sklady v IS Signys

WMS – řízené sklady v IS Signys – umožňují aktivní a efektivní řízení skladového hospodářství ve firmě. Jedná se o rozšiřující on-line submodul systému Signys, který je přímo napojen na skladové hospodářství a obchodní část systému Signys. Spolu s on-line skladovou aplikací Signys Logistics uživateli nabízí kompletní řešení WMS systému pro automatizaci a řízení skladových operací a procesů.

Řešení je určeno pro všechny obchodní a výrobní společnosti, které mají požadavky na efektivní zpracování procesů nákupu, příjmů, zaskladnění, zrychlení vychystávání požadavků, expedici a inventarizaci – a to vše s optimalizací úkonů k tomu potřebných.

Zavedením WMS Signys se docílí vedení a řízení skladu s omezením chybovosti, zjednodušení práce a procesů ve skladě a zrychlení vychystávání požadavků. WMS Signys zvyšuje efektivitu skladníků odstraněním nadbytečných činností.

Veškerá data jsou na jednom místě, všechny submoduly jsou vzájemně propojené, on-line a součástí jednoho systému. Uživatel pracuje s jednou aplikací – systémem Signys.

Procesy

Skladové lokace, mapy skladů

Expirace, šarže, zdravotnické kódy

Expedice, rozvozy

Aktivita operátorů

Balicí jednotky

WMS Signys

Ovládněte obchodní procesy

Obchodní systém Signys umožňuje efektivní vystavování a zpracování obchodních dokladů, vykrývání zákaznických požadavků a práci s partnery. Splňuje požadavky jak pro velkoobchodní, tak maloobchodní prodej. Součástí je rozsáhlá cenotvorba pro zboží i pro partnery. Při obchodování jsou uživateli nabízeny detailní informace a analýzy pro rozhodování – přes partnera, přes zboží, přes čas. Systém Signys obsahuje rozšířené funkce pro automatizaci rutinních procesů ve zpracování obchodních dokladů.

Velkoobchodní prodej

Cenotvorba

Práce s partnery

Maloobchodní prodej

Hromadné tvorby dokladů

Dealerský prodej

Dopravní služby

Analýzy a vyhodnocování

Obchod v IS Signys

Převezměte kontrolu nad čísly

Tak jako lze systém Signys použít pro vedení skladového hospodářství, lze jej použít i pro pořizování a evidenci finančních dokladů a jejich účtování, ať již s návazností na skladové hospodářství či zcela samostatně. Účtování je velice efektivní a jeho propracovanost nabízí uživatelům vysoký komfort práce. Účtování dokladů je přehledné a zároveň jeho propracovanost splňuje nároky na precizní účetní výkaznictví – hodnověrné, srozumitelné, srovnatelné a správné.

Závazky a pohledávky

Platby

Účetnictví

Finance a účetnictví v IS Signys

Ukázky

Chopte se řízení provozu

Moduly informačního systému Signys, určené pro řízení firmy, umožňují managementu společnosti analyzovat data, finance, uskutečněné obchodní případy a na základě této zpětné vazby plánovat další rozhodnutí a aktivity. Pro řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery lze zaznamenávat plánované i uskutečněné činnosti, tyto činnosti vyhodnocovat a zároveň k nim evidovat potřebné dokumenty, smlouvy a jednotlivé projekty – a to jak přímo v IS Signys, tak pomocí mobilních aplikací.

CRM – Řízení vztahů se zákazníky

Mobilní CRM – Signys Mobile

BI – Business Intelligence

Vyhodnocování, reporting

Správa dokumentů

Řízení firmy v IS Signys

Řiďte servis optimálně

Modul Servis v systému Signys řeší servisní aktivity společnosti. Slouží k evidenci a zpracování reklamací, oprav a pravidelného servisu. Evidují se zde záruční, pozáruční, interní, event. další typy oprav. Společnost může servisovat zařízení bez ohledu na zdroj prodeje.

Provázanost s agendou

Servisní zásahy

Karty zařízení

Měřicí protokoly

Sklad

Analýzy a vyhodnocování

Řízení servisu v IS Signys

Roztočte kola výroby

Výrobní informační systém Signys® je určen k evidenci, podpoře řízení, plánování a analýze činností probíhajících během výrobního procesu. Výroba v IS Signys podporuje požadavky norem ISO.
Výrobní informační systém Signys může být používán v rozsahu od malé výroby (průběh výrobku skladem s vazbou na zakázku bez nároků na normy, plánování a ostatní evidence výroby) až po velké výrobní řešení (kompletní řízení výroby – normování, předvýrobní a výrobní kalkulace, návrh materiálových požadavků, hlášení neshodné výroby, odvody výrobních operací atd.).

  • Typy výroby

    Výroba může být vedena jako kusová, zakázková, malosériová, sériová, hromadná apod. Výrobní podnik může být v IS Signys® členěn na pobočky, divize a v rámci divizí na střediska.

  • Technická příprava výroby

    Technická příprava výroby je základním subsystémem modulu Výroba. Podporuje a eviduje činnosti související s konstrukcí výrobku, se stanovením způsobu jeho výroby, s evidencí dokumentace a se zpracováním změn a odchylek při výrobě.

  • Řízení výroby a nákupu

    Výrobní informační systém Signys umožňuje uživateli detailní sledování a řízení výroby včetně materiálového zásobování. Sledování výroby může být jak materiálové, tak po operacích a probíhá od výrobní zakázky či vyráběného produktu až po průběžné a konečné výrobní náklady.

Výroba a TPV Signys

Ukázky

Přesvědčte se sami...

Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!

Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...

Vyhodnocujte svá firemní data

Signys® BI je nadstavba informačního systému Signys, která umožňuje uživateli vyhodnocovat aktuální data jeho firemního systému a dává okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti práce přímo s informačním systémem Signys. 
Nástroj je tak vhodný jak pro vedení firmy, tak jej lze využívat i pro obchodní zástupce (informace o partnerovi, záznamy návštěv, informace o odběrech, zboží atd.) či např. servisní techniky (přehled o zakázkách, výjezdech atd.).

  • On-line přístup

    Přístup do Signys BI je možný přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení, připojeného k internetu. Uživatel nahlíží na svá data on-line – veškeré analýzy, reportingy, seznamy, doklady jsou aktuální.

  • Sada výchozích analýz ze všech oblastí IS Signys

    V základní instalaci jsou uživateli nabídnuty analýzy ze všech standardně používaných oblastí IS Signys, a to formou dat i grafických výstupů - základní firemní přehled, prodeje, finance, sklady, objednávky přijaté, vydané, účetnictví, výroba.

  • Individuální rozšiřování a úpravy

    Firemní data mohou být uživateli prezentována jak za celou firmu, tak za jednotlivá oddělení, střediska, pracovníky, typy dokladů, porovnání s cíli atd. Analýzy a jejich struktura jsou neomezené a závisí na požadavcích uživatele. Analýzy Signys BI je možné dále rozšiřovat o individuální pohledy na data podle potřeb společnosti (produktové analýzy, obraty zboží, skladové zásoby, dealerské analýzy, analýzy za střediska, dokladové, účetní, cash-flow, výrobní atd.). Analýzy je možné provádět i v měsíčních či ročních srovnáních, porovnání s cíli – datově i s vykreslením do grafů.

  • Konsolidace dat z více zdrojů

    Výstupy mohou být prezentovány z více datových zdrojů – a to nejen databází IS Signys (více právních subjektů uživatele, Signys obchod a Signys mzdy), ale i sloučením podkladů z datových souborů – např. podklady v excelu (plány atd.).

Signys BI

Ukázky

Přesvědčte se sami...

Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!

Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...